2016. április 13., szerda

Kerti körkép - április eleje

Csak képek. Szinte csak...

Csak úgy széljegyzetben: Azt észrevettétek, hogy évről évre egyre furábbak a fények mint élőben, mint fényképen keresztül? Mintha kifakulna minden ...Egyre kisebb az esély, hogy élettel teli színeket tudjak kint fotózni.
A balkonládákba idén százszorszépek és árvácskák kerültek.




Joghurtos edényeknek levágtam az alját, beleraktam a földbe, beleszórtam a magot, a kupakjára pedig vágtam egy szellőző lyukat. Így vetettem el az ernyős verbénákat és díszgyertyákat a rózsákhoz.

Nőnek az évelő pamacskák.








Tündérbogyó aktuális kedvence a Jézus szíve.






A kerítés elé kerültek a ribizlik... és a homokozó is ami telitalálat volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...